דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביקורת מסעדה - מסעדת פאסיפיק הכשרה 

מאת    [ 22/07/2008 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 4696 פעמים ]

*** הביקורת התפרסמה באתר www.ifeel.co.il ***

אל מסעדת פאסיפיק, מסעדת ביסטרו צרפתית, הגענו כדי לטעום את תפריט הקיץ של המסעדה, הכולל מנות עם טאצ' אסיאתי (מישהו אמר פיוז'ן?), המצטרפות למנות הדגל של המסעדה. מה זה אומר מנות צרפתיות עם טאץ' אסייתי? מיד תגלו.

אל המסעדה הגענו לקראת השקיעה והתיישבנו מול החלון. הגוונים האדומים-כתומים של השמש השוקעת לתוך הים התמזגו באופן מושלם עם האווירה הנעימה ששררה במסעדה, הודות לעיצוב החם, האירופאי משהו. תוסיפו לזה את העבודה שהמסעדה ממוקמת במלון נחשב - והרי לפניכם נתוני פתיחה מנצחים.

ואז הגיעו המנות
פתחנו בקומבינציית סושי מצוינת, שכללה סוגים שונים של סושי, ובהם מאקי, פוטומאקי, סושי צמחוני וסאשימי. המנות היו גדולות במידה מספקת, כזו שמאפשרת לסועדים לטעום סושי אמיתי ולא מיניאטורי, ועם זאת לא להתמלא יותר מדי. עוד טעמנו כנפי עוף בציפוי טמפורה ברוטב אסייתי מתקתק, כיסוני בצק במילוי עוף וירקות מאודים בכלי דים סאם וסלט סאשימי (טונה אדומה בליווי סלט עלים). אין ספק כי במנות אלו הורגש הטאץ' האסייתי, שהתקבל אצלנו בברכה.

בהמשך הגיעו לשולחן שקדי על חלב צרובים על הגריל ברוטב סאטה (שמקורו במטבח האינדונזי). המנה עצמה היתה טעימה, אך מעט מלוחה לטעמי.

משם המשכנו למרק. אני הזמנתי מרק טום יאם קאי - מרק עוף תאילנדי הכולל עוף, ירקות, חלב קוקוס וצ'ילי, שהיה מרק מפתיע עם נגיעות פיקנטיות קלות. בן זוגי הזמין מרק בקר מצוין וקליל, שהיווה מנת מעבר מושלמת בין המנה הראשונה לעיקרית.

הצד הצרפתי של המסעדה בולט במיוחד בתחום המנות העיקריות, שבו מככב בשר הבקר. בין המנות תוכלו למצוא נתח סינטה על מצע של פירה ירוק (פירה עם עשבי תיבול) ברוטב יין אדום ובצלי שאלוט - מנה יפה ומכובדת, שיפודי נתח קצבים בליווי פונדנט תפו"א ברוטב ציר יין, צלע עגל חלב על פירה ירוק ועוד. אני בחרתי דווקא לטעום את נתח הסלמון בגריל, המוגש על מצע של רטטוי. בעיניי, זו בחירה מנצחת אחרי המנות הראשונות והמרקים העשירים (והמשביעים). המנה היתה קלילה, הסלמון היה עשוי בצורה מושלמת, קריספי מבחוץ ועשוי היטב מבפנים, והשילוב עם הרטטוי הוא מרענן (לא עוד אורז, פירה או סלט) ומוצלח.

לא לוותר על הקינוח
לאחר המנות הגדולות והמשביעות, לא האמנו שיהיה לנו מקום לקינוח וכמעט ויתרנו עליו. ומזל שכמעט. מסעדת פאסיפיק היא מסעדה כשרה, ולפיכך הקינוח היה פרווה, אולם אני חייבת להודות, שמסעדת פאסיפיק היא אחת מהמסעדות המוכיחות שקינוח פרווה לא נופל במאומה ממקבילו החלבי.

אל השולחן הוגשו סופלה שוקולד עם גלידת קוקוס, טוויל פירות יער עם קצפת קוקוס ושכבות של קרם ברולה בננה, קוקוס ונוגאט, שגרמו לנו לשכוח שאנחנו מלאים מהמנות הראשונות, ועוד יותר גרמו לנו לא להאמין שמדובר במנות פרווה. אל תבקשו ממני להצביע על הקינוח הטעים ביותר - זה פשוט בלתי אפשרי. הסופלה היה שוקולדי וחמים בדיוק במידה הנכונה והשתלב נפלא עם גלידת הקוקוס. טוויל פירות היער עם הקצפת השאיר לנו טעם של עוד והקרם ברולה היווה סיום מנצח לארוחה מצוינת.

ומה לגבי החשבון? מחירי המנות לא זולים, אך סבירים בהחלט לארוחה איכותית במסעדה מושקעת (ראשונות: 37-80 שקלים, עיקריות: 85-168 שקלים, צמחוניות וקינוחים: 35 שקלים).

המחירים הסבירים, המנות המפתיעות, העיצוב המושקע והחלונות הענקיים שמהם נשקף הנוף לים הופכים את מסעדת פאסיפיק למסעדה מושלמת לאירועים מיוחדים (במקום קיים גם חדר VIP), או למקרים שבהם מתחשק לכם לפנק את עצמכם. ואם אתם ספונטניים ומתחשק לכם ללכת עם הפינוק עד הסוף - תמיד תוכלו להישאר ללילה במלון. אל חשש, לא תצטרכו ללכת הרבה.

כשר: כן
כתובת: רחוב הירקון 145, תל אביב
* מומלץ להזמין מקום מראש בטלפון: 03.5201169

עוד ביקורות מסעדות, מתכונים, עיצוב, הורות, אהבה, מחשבים, ניהול ועוד, באתר www.ifeel.co.il
עיתונאית, בעלת ניסיון בכתיבה ובעריכה בעיתונים ובמגזינים שונים, חובבת סרטים, תיאטרון, טיולים ועוד

*** ביקורות סרטים ומוסיקה, יופי ואופנה, הורות, זוגיות ואהבה, אוכל, עיצוב, רוחניות, תיירות, בריאות אופניים, מחשבים, עסקים ועוד באתר http://www.ifeel.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב